skäris, lilje, älvsjö osv.

fett jobbig dag aså. jag o leo åkte runt jag vet inte vaad. mina fötter är döda. kom nyss hem, bestämde att jag skulle komma hem tidigare för måste plugga och stääääääda! jösses.hahha men aa, vi träffade några i skärholmen o de, sen va en skit liten kille som va fett kattig vid tåget, visst leo? hahahha. han reagera när man ropa "katt" hahah , oooouf. orkar inte skriva mer, mina händer är röda som persikor bre. hahahhaha säger hahah hela tiden, fett synd. aaja har inget att s'ägaaa, har fett båååårign. aha men aja bajs vilket slarvigt inlägg men tar inte bloggen på allvar! skriver bara för att ni älskar mig :D kolla inte sådär snett på min text nu för jag vet att du är ful. puss mina säriga 9åriga läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0