Iphone 4..




















Iphone iphone iphone.. mobilen alla har. såg en liten flicka idag som va typ 7 år som gick runt med Iphone? jag ba what? Jag får min iphone om jag sköter mig i skolan i en vecka men de är svårt. ni kanske tänker "haha, gå bara i skolan" lalalala, men aa det är inte så fört mig. iaf, på tal om iphone, är den bra? är det någon av mina läsare som nu har den? alla säger att dom suger och att dom alltid går sönder, får sprickor lalala men inte om man sköter den? kan nån ge mig tips? har typ krigat för den här luren sen den kom ut men det är surt när ens föräldrar inte låter ens barn hålla i en dyr lur för dom vet att den kommer gå sönder efter 2 timmar.. ;) fick ju min Experia Mini Pro x10 , hahah och när pappa gav mig den , det FÖRSTA jag gjorde va att tappa den, sen andra dan, tappa den från trappen sen trejde, ja då va den paj så inte undra på att man får kriga för nya telefoner nu för tiden.. hehehe :) men är de någon som kan ge tips på vad det finns för bra telefoner? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du ska ha iphone välj den nya iphon4s den kom ut för typ en ecka sen och är mycke och då menar jag mycke bättre!!

2011-10-19 @ 22:01:53
Postat av: Steffi

iphone 4, bästa ! :D

2011-10-29 @ 20:58:00
URL: http://typsteffi.blogg.se/
Postat av: Selma

Den e bra! Asså om du ska köpa iPhone 4 så är de bra om du uppdaterar den till iOS 5 ! Den funkar mycke snabbare är inte lka seg och sånt! Man får med iCloud och sånt skit om man uppdaterar den! Men inte så stor skillnad på iPhone 4 & iPhone 4S bara att iPhone 4S är snabbare och har större minne! :D

2011-11-01 @ 01:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0