HOS MAMI


Är hos mamiiii just nu, mi todo ♥ har inte träffat henne på typ 2 månader, hon har varit sjuk os.v. blablabla. har precis ätit nudlar hahah, ajuste när jag va inne på mixen i skogåscentrum går en kille in i mig och tappar sin kaffe på min VITA kofta, HAHAH. jag ville bara dö av garv men aa sånt är livet :) sen så va jag tvungen att spriiiinga till tåget o då hann inte jag hjälpa honom att torka det som kom på golvet så jag sprang då kolla hans gammmmmla pappa på mig o gav mig värsta mördar blicken HAHAHAHA. killen som tappade kaffet på mig va typ 40 år. garvar åt det fortfarande.. pff. aja, vill inte babbla värsta bibel nu, ska kolla på tv med mamma nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0