GODMORGON

Godmorgon på er.. Vaknade nyss av att Hanaw sms;ade mig. KAN JAG ALDRIG FÅ SOVA UUUUT!? whatever.
Ska inte tilll skolan idag heller, är fortfarande sjuk. Halsfluss, förkyld, hosta osåvidare. Har ingenting att blogga om, är bara helt jävla död! Kan ni ge tips om vad jag ska blogga om? Annars kan inte ni läsa någonting ;) Tänkte göra lite skyltar och så sen så de blir bättre på bloggen. Ny design uppe på bloggen iallafall som ni ser, den är bara tillfällig för framåtgången. Pelda ska göra min andra design. Ska fixa lite grejer nu, puss! (gammal skrutt skylt jag hitta på google)

Kommentarer
Postat av: snylle

hej några frågor

1. vrf vsrar du inte på dina frågor?

2. ha frågestund

3.gör videoninlägg :)¨

puss blogga mer med nya bilder skitgrym blogg

2011-10-25 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0