"KAN DU BERÄTTA OM DIN FAMILJ?"

Sv, aa de kan jag, vet inte riktigt hur du menar men kan berätta lite.
Mamma - Eh, min mamma bor i brandbergen o är 40 någonting år kommer inte ihåg.
Har inte jätte mycket kontakt med henne men hälsar på henne då & då.
Pappa - Mitt liv. Han bor i skogås & ja bor hos han på "halvtid", bor i extra också så är inte
alltid hos min pappa. Han är 53 år men fortfarande ung i utseendet.
Isabella - MI VIDA ♥ ouf, hon är 29 o bor i brb som min mamma, hon har tre barn.
En tjej man alltid kan lita på o en som backar upp en oavsett vad.
Luca - Njaaaaaaaaaaaa, vi bor under samma tak. hahahah. har inte mycket att säga om honom
än att han alltid finns för mig o ställer upp. Han fyller 18 nu i december. Stor pöjk!

Romina - Har inte kontakt, vi bråkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0