300+ :D

Läsare har börja komma, vi är halvägs iallafall :)

Ligger i soffan nu och kollar på Tv medans jag dunkar musik i Iphonen.. hahahah. Har tagit massa knas bilder men dom kommer inte komma upp hära inte ;) För fula för att kolla på.. Imorgon ska jag åka till skogås o hämta kläder, sen ska jag till trångsund o hämta mitt SMINK o min plattåg hos samantha, har inte haft smink på typ snart 2 veckor. sjuuuukt. aja skit samma, sen ska jag hem till karro o sova där, vi ska kolla på film med hennes familj har ja bestämt, sen så på fredag ska ja o karro till sydpolen! naaaaaaaaaaaaaaaaaajz. visst? har sovit bort halva lovet redan men de behövs. skönt att komma bort från skogås, bort från alla bekymmer och sånt där borta egentligen därfär bor jag hos min andra familj (♥) på loven :) på hallowen spårade de ut totaaaaaaaaalt. herregud. i dont get drunk, i get awesome. höhööhöh. aja ska kolla på film eller nått nu, ajde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta om din familj ? :)

2011-11-04 @ 10:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0