svar

"hej , jag och min kille har vart tillsammans snart 6 månader ,
och jag älskar han jätte mycket ,
men jag träffar han inte lika ofta längre ,
hoppas det inte händer dig med :/ 

så min frågor är:

1. skulle du kunna lämna din kille som han är nu?
2. hur ofta träffar du din kille?
3. och vad gör du för att träffa din kille när du vill träffa han? och har du pussat han? :p 

hoppas du svarar puss :)"

Hej gullet!
1, Absolut. Eller jag vet faktiskt inte. Skulle kunna lämna honom
men tror inte jag bara skulle lämnat honom sådär. Jag älskar honom,
han betyder mest för mig♥
2. Jag träffar inte han väldigt ofta men på helgerna brukar vi träffas.
Vi ser ju varandra i skolan, men oftast så träffas vi inte.. Men ibland!
3. Jag krigar! Haha, nej. Men aa. Jag frågar om vi ska träffas?:p
Ja, jag har pussat han! ;)
Tack för dina frågor och så, uppskattar verkligen!
Jag o David♥

Kommentarer
Postat av: s <3

2011-06-12 @ 23:38:58
Postat av: S <3

tack för svaren , ni verkar skiit söta tillsammans han måste verkligen älska dig ;)

2011-06-12 @ 23:40:07
Postat av: C H I A R A - you name it

så lite så ;) tack! <3

2011-06-13 @ 00:07:39
URL: http://uppttagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0