SAKNAR ER!

Saknar er, vi gjorde fucking allt tillsammans, vi grät tillsammans, vi levde tillsammans '
Kommer ni ihåg alla minnen vi haft? Ni fick mig stå upp, ni höll mig stående för att inte falla, ni har alltid funnits där för mig. Även om jag kanske gjort er till "knasbarn" enligt dom så ville jag inte att det skulle bli så. Det va inte mening att börja få er att börja hålla på som jag gör. Fast om jag hoppar från en ballkong, gör ni också det? Jag tvingade inte er till det, ni kunde sagt NEJ. Men jag har fattat att våran vänskap inte kommer återförenas för allt som hänt. Alla snackar skit om alla. Det finns inte en ända fucking person som inte snackar skit om någon. Det va det som hände mellan oss. What comes around, goes around, thats it. Men vill bara säga förlåt för att jag gjort, har inte menat något jag sagt, vill ha er tillbaka, vi gjorde allt tillsammans, vi delade våra Liv. Ge mig en andra chans o hjälp mig att inte hålla på som jag gör. Ni sa till mig, "finns för dig när som helst", så hjälp mig nu, hjälp mig att bli som ni, eller menade ni inte att ni finns? Jag älskar er fortfarande och kommer alltid att göra, annie, har kännt dig i snart 14 år. Jossan. dig vet jag inte men den korta tiden vi varit med varandra har känt som en eviiiiiighet. Glömmer aldrig våra minnen, Bettan, Britta & Gunn-Brit, det var vi♥











Kommentarer
Postat av: Annie

Jag saknar också det, men jag tror att vi kommer bli vänner igen!..

2011-06-23 @ 04:12:56
URL: http://annniies.blogg.se/
Postat av: Josephine Brodén - copyright // josephinebroden.se

Miss that to. Men det kommer dröja innan vi blir vänner igen..

2011-06-23 @ 18:37:51
URL: http://josephinebroden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0