O R K A D E I N T E . .

Orkade inte åka till Skogås fram o tillbaka os.v strul men bussarna, tågen oså.. Kolla klockan liksom, det kan hända vad som helst! Vill inte att det ska hända igen som hände förra sommaren.. Nog med det!
Därför stannade jag hemma med mina underbara systerdöttar som nu ligger o sover! Var snäll o passade dom ikväll så Bella & Jorge kunde ha lite kul för en gång skull! Men ska tvätta av mig mitt smink, sen ska jag fixa till lite här hemma.. Tjejerna sover i Bellas rum så måste flytta dom till deras sängar, men ska tvätta av mig sminket sätta på mig pyamas o äta popcorn och kolla på film! Låter mysigt va?
Älskar er, ni betyder grooovt mycket för mig! Tack för ni finns!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0