mamma..

"varför har du det där armbandet med nycklar på hela tiden?"

sv, alltså, det där armbandet är nått jag aldrig kommer ta av mig, varför är att jag fick det av min mamma när hon va sjuk.. jag krigade för att hon skulle bli bra, jag älskar min mamma och gör allt för henne, svårt o förklara.. men ni tänker säkert "hahahah, det är bara ett armband" , det är inte vilket armband som helst, jag tar ALDRIG ALDRIG ALDRIG av mig det, ingen kan tvinga mig! det representerar min mamma o hon betyder allt för mig, hon bärde min i nio fucking månader, hon gav mig mat, hon gjorde ett nytt liv, hon skapade MIG, just mig. vad skulle jag göra utan henne? jag skulle inte funnits hära. samma sak med min syster romina, jag har ett halsband som jag bär bara för henne, ett guld halsband av äkta guld bara för henne, jag älskar min familj o kommer alltid göra, förlorar jag en medlem i min familj förlorar ni en till.. mamma, pappa, romina, luca o bella, ni betyder ALLT för mig♥


Kommentarer
Postat av: Nattis

Fint skrivet sötnos :)

2011-07-01 @ 09:14:18
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är verkligen inte vilket armband som helst! Vad det än är för sak, det kan vara en liten kula, ett blad, en bok, ett halsband, en form till en bulle eller whatever! Varje sak som betyder någonting för en ska man behålla, och när man ser det så får man dessa minnen som är värdefulla för en. Fin text om din familj Chiara, wooooord säger jag bara!

Kram :)

2011-07-04 @ 14:19:26
URL: http://diktobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0