lååång dag.

Oherregud, orkar jag skriva allt?..
Men aa okej, imorse så har jag redan berättat min händelse. Sen efter jag precis hade bloggat städade
jag mitt rum liiite gran, sen så drog jag ner till mörtviksbadet med adam, samira o nicole. Osminkad va
man såklart, jätte snygg, yeah right. Efter det drog vi hem till mig o fixa oss o jag vet inte hur
det såg ut när vi gick. H.O.R.H.U.S. Då drog vi till centrum o åt på grillen. Sen träffa vi på alla skogås boys,
aa orkar inte säga vilka, skulle aldrig ta slut, sen så va vi med dom, sen så skulle samira hem
o lämna adam, då följde niguso (?) med henne en bit, så drog jag, nadja o nicole till mörtviksbadet
då vi träffa några
. Efter det gick va vi ute med Fannie o Johanna, vi åkte till handen för att köpa godis
i en automat, hihi! sen tog vi kvart i ett tåget hem. Så va vi lite ute o så, ah. o nu är ja hemma.
orkar inte berätta dagen i detaljer men det va skit rolig :)
ska ladda ner en film, tvätta av mitt ansikte o smink, borsta tänderna o sova, godnatt! Hur har eran dag varit?:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra har badat i Sjöängen:D

2011-06-14 @ 19:16:31
Postat av: MANNEN FRÅN SKOGÅS ! 142 <3

YEA SHAKE THAT ASS !!!

2011-06-16 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0