L Ä S A R F R Å G O R

Hej chiara :) din blogg är jätte bra och du är så naturligt fin och verkar så snäll, jag har några frågor bara ;P

1. Vad är viktigast för dig? Mååånga vänner eller 1 äkta vän som du vet att du kan berätta allt för?

sv; Hellre EN äkta vän en massa andra falska runt om i min omgivning.


2. Kommer familjen förre vänner? :)

Familjen kommer före ALLT! No doubt.


3. Är du kompis med leonie palmqvist igen? Ni hade väll typ nåt bråk hade ja hört.. Aja jag hatar henne iaf, hon e sjukt störd xD

Igen? Haha nej, är verkligen inte vän med henne! Så nej! Aa vi bråkar. hahaha.

Det var allt tror jag.. Du är så himla söt och du verkar typ vara speciell, inte som alla andra. Du är ialla fall en bra bloggare, ha det så bra och lycka till nu med bloggen ;)

Haha, tack :D


e du o Pedro på g nu elläää? HAFFA !
HAHAHAH :D


Hej chiara, du ser ut att va en tjej med bra musik smak kan inte du skriva upp din mobillista med´låtar skulle vara skit snällt !
Jo det kan jag! Nån gång då jag verkligen har tråkigt! :)


Heej Chiara !
Vilket program har du ? alltså photoshop elr vad ?:)

Jag använder ingenting, jag tar skyltar från google :) Brukar använda paint ibland, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0