hatar rubriker..

Godmorgon på er!

Sitter i köket o dricker te & äter mackor, kanske inte läge för att äta det just nu när det är så varmt ute, menmen. Somnade direkt efter Jersey Shore igååår då, blev skit trött när jag låg i sängen. Men aa, så då vaknade jag vid typ 10 av något ljud jag vet inte vad så då gick jag o la mig i Bellas säng me henne o lilla Leo, miiisigt. Så jag somnade om o vakna nu, ska duscha så fort bella är klar, yalla! Ouf, det börjar bli varmt här asså, men ska hoppa in i duschen nu, sen ska vi gå ner till brandbergsbadet, ska inte bada, ska sooooooola! Är redan brun, liiite, men man kan alltid bli brunare! Ska försöka sätta igång mitt pigment tills vi åker till IBIZA! :D


Lite brun är man iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0