H I S S & D I S S



Kenza - Hon är den ända av bloggarna som är mogen! Om man jämför henne med kissie & foki är hon den bästa. Hon är sig själv, bantar inte, har skiiiit fin kropp och redigerar inte sig som Kissie o dom andra fjortis bloggarna gör.
KENZA, DU ÄR BÄST!

Vänner som finns där 24/7. Det är så underbart att bara kunna ringa någon o snacka ut sig om vad man gått igen osv. Älskar folk som finns där, som man alltid har kul med, dom ända jag får upp i mitt huvud just nu är Linnea Ljung, Frida Schaub & Duygu Yeser, kärlek till er♥



Harem byxor. Alltså jag fattar inte. Dom är sjukt fula! Det ser ut som du har en stor fet hög med bajs i mitten av byxan, seriöst! Så jävla fula! Okej, dom kan va sköna men fyfan va fula. Det kankse passar på vissa, men usch vad jag dissar dom! Harem byxor = XXX

♦ Folk som lägger sig i mitt liv och tror dom vet allt om mig. Ni som tror ni vet allt om mig, kyss mig i röven. Okej? Egentligen, ni vet inte vem jag är, sen sitter ni o hackar på mig om att jag är orre/hora, asså va? Vart får ni det ifrån? Om folk går runt o säger det, så låt dom. Jag tar inte åt mig, när ni ändå snackar skit bakom min rygg kan ni lika gärna kyssa min röv. Jag vill inte ha nått med er och göra, ni kommer o tror att ni är nått, leker allan ballan o grejer. Vad vet ni egentligen om mig? INGENTING! Den ända som vet ALLT om mig, är mig själv. Snorungar nu för tiden..

Kommentarer
Postat av: Duygu :)

kärlek t dig myran <3

2011-06-25 @ 18:15:52
Postat av: Pappsen

Hej finis! Nej tyvärr, kan inte sånt :/

2011-06-25 @ 19:09:40
URL: http://diktobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0