Förstår inte ditt problem?

"Det du har gått igenom kommer bara o bli värre om du inte
hittar någon lösning kan jag säga, det här är ett tips till dig alltså,
för om du inte hittar syftet med livet så kommer karusellen o börja."


svar till dig, För det första, vem är du? Skriv ditt namn nästa gång.
Det andra, vad vet du om mig? O ja, jag vet att jag är på fel väg
men jag jobbar på det. Jag försöker göra mitt bästa osv.
Men klanka inte ner mig på min blogg om du inte skriver ditt riktiga namn.
"jag har två frågor:

1. är ert förhållande seriöst och tar du han seriöst?
2. vilket land kommer han ifrån??? :p"

Haha, hej igen? nytt namn igen? synd bara att det är samma IP som förra gången :)
du va nyfiken på vårt förhållande. nej, det är inte så seriöst ett förhållande ska va
dvs, just nu "tjafsar" vi mycket osv. Så nej. Han kommer från Chile.
Tack för era kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Heej Chiara !

Vilket program har du ? alltså photoshop elr vad ?

:)

2011-06-13 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0