ni får mig må dåligt.

Ni får mig tro att det inte finns en mening i mitt liv, varför jag finns.
ni får mig må sååååååååååhääär dåligt, ni får mig vilja dö. bara försvinna.
ni fattar inte hur det känns att sitta o bli nerstämlpad, bli kallad orre/hora/ful/falsk osv.
ni beter er som riktiga snorungar.. bara så ni vet. ni ringer mig o klankar ner mig.
orkar inte mer med er, ni betyder ingenting, jag bajsar snett på er, hoppas ni lär er det.
vill vara liten, då jag iallafall hade ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén - copyright // josephinebroden.se

Chiara jag har aldrig velat göra dig ledsen eller gör något ont. Men nu blev det såhär.. Jag mår också dåligt, det ska du veta! Jag har typ adhd, därför kan jag inte kontrollera mina ord, jag blir helt borta. Vi glömmer bara varandra, okej?

2011-06-18 @ 22:17:22
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: S H I L A N

Jag har hört vissa snacka om dig, Men du är en fin tjej. Jag tycker inte du ska ta åt dig av de folk säger, De förstjänar du inte, Jag känner dig inte. Men med din attityd så är du en flicka med ett hjärta av guld. Och dom som sitter & snackar skit om dig borde skaffa sig själva ett liv! Man blir ju såklart inte glad över att bli kallad hora osv.. Ta inte åt dig.. Lycka till! :) <3

2011-06-19 @ 21:50:14
URL: http://lloveebasketball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0