söta bloggläsare man har♥

Fick en söt vänförfrågan på fb nyss, en söt liten bloggläsare.
våran konversation:
Jag (C): Vem?
Bloggläsaren(E): hej ville bara säga att du äger på att blogga :D

C: Aw, tack!

E: hihihi du e sjukt jävla vacker och söt

C: tack :D va glad jag blir :)

E: :) en fråga, hur gammal är du?:)

C: 13 ;)

E: aha ok.du sminkar dig sjukt fin kan du göra en sminkvideo där du inte har smink på dig sen sminkar du dig på sminkvideot det skulle vara roligt du kan ju också säga vad det är vad den heter och vart man annvänder den till? t.ex.

C: Jo, det kan jag! :D


os.v... älskar såna här "kommentarer" eller vad man nu kan kalla det, tycker ni också jag ska göra en dv.s sminkvideo? ;)

Kommentarer
Postat av: Esra Nur

jag det tycker jag ät tjejen från facebook <3

2011-06-18 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0