måste bara svara..

"Chiara jag har aldrig velat göra dig ledsen eller gör något ont. Men nu blev det såhär.. Jag mår också dåligt, det ska du veta! Jag har typ adhd, därför kan jag inte kontrollera mina ord, jag blir helt borta. Vi glömmer bara varandra, okej?"

sv; lyssna, ni får må BAJS! ni gör mig rutten. det ni gör är så fel! hur ska jag glömma en vän som betydde skiiiit mycket för mig? min pappa frågade tillomed mig idag, jag såg din bästavän jussan, varför är inte ni med varandra länrge? men det är inte mitt fel att det blivit som det blivit. det är ditt val o dina tag. du har bara fått så alla hatar mig. TACK.

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén - copyright // josephinebroden.se

Men alla gör misstag och jag gjorde ett. Jag börja göra så som alla andra. Men någon gång i framtiden så kommer det bli som förr..

2011-06-19 @ 12:51:48
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Josephine Brodén - copyright // josephinebroden.se

Jag har inte gjort så någon hatar dig?

2011-06-19 @ 12:52:29
URL: http://josephinebroden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0