Uppdatera bättre Chiara!!!

Shooo Chiaras bloggläsare. Jag tänkte uppdatera bloggen lite, för att Chiara är ju fett sämst på det. Så nu är Josephine i farten här också. Jag är iallafall mitt landställe och chillar. Ska ju gästblogga här när mrs. Capodiferro är i Ibiiiiiiza. Fett nice asså! Så jag ska uppdatera här, men jag kan säga redan nu att det inte kommer bli så bra update från mig, för är ju som sagt på landet, men åker hem på måndag, men åker sedan till göteborg på tisdag till typ torsdag-fredag.

Men har med mig datorn till gb också, men ska till liseberg och grejer så är inte säker på att det blir bra update. Men aja, Chiaras kusin ska ju blogga här också, så ni behöver inte oroa er. Aja, nu ska jag ut till altanen och titta vad som händer, min katt har kommit fram nu. Han har legat under huset och typ gjort ingenting? Men ciiiiaoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0