Si no le contesto

Uffffff. Godmorgon! Orkade inte blogga igår, eller hade inte tid. Min jävla väska som jag ska ha till Ibiza
nästa vecka gick sönder, eller det såg ut som Romina tog sönder den med flit. Hahah, sen trodde jag att jag va
fett krall o kunde laga den, men nää. Det gick inte som planerat. Rättaresagt gick den sönder mer, hehe.
Men sen kom Jorge o fixa med den o då fixade den sig, thank GOD! Men kollade jag på Jersey Shore, så började
klockan närma sig tolvslaget då jag började dansa o skit som MJ, hahah gud. Från ingenstans. Ajuste, fick
en kommentar om jag kan mycket spanska och vart jag kommer ifrån, men jag snackar inte flytande men jag
fattar ju vad dom säger o kan lite, jag är från italien o kan lite italienska så det är nog därför jag förstår
spanska! Nog med det. Vaknade typ sju imorse för fick bomb med sms, sen när jag äntligen somnat om
messar JOSEPHINE BRODEN (!!!!) mig o säger att en kompis till mig, vet inte om hon känner honom har hemma
fest, jossan om du ser det här, FUCK YOU! :D HIHI. Men ska äta frukost nu sen ut med hunden! Se'ya!
Orkar ni läsa? I bet.

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén // copyright - josephinebroden.se

HAHHAHAHH, vadå jag inte känner han, han hade inte smsat mig annars :P

2011-07-12 @ 13:08:16
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Josephine Brodén // copyright - josephinebroden.se

HAHHAHAHH, vadå jag inte känner han, han hade inte smsat mig annars :P

2011-07-12 @ 13:08:24
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Anonym

haha jossan visste inte ;)

2011-07-12 @ 14:05:43
URL: http://uppttagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0