Min statestik sjunker :( mamiii...

Förlåtförlåtförlåt! Men har ju hämtat min data från Skogås o tror ni inte Romina sitter o geekar på den tjugofyrasju eller? Gud, varje gång jag frågar om jag får sitta vid MIN data, dampar hon ur o säger "2 minuter till bara! snälla!" (2minuter efter) ROMINA; NU! "snälla 10 minuter till, annars måste du kickla mig på ryggen" så aa, då har jag inge val! Ni vill inte leva med henne asså, orkar inte! Hahaha! Idag skulle man åkt till skogås men gjorde det aldrig, stannade hemma o hade en ta-hand-om-mig-själv-dag! Riktigt skönt! Ska ta en cola nu sen borsta tänderna, tvätta ansiktet o sätta på mig pyamas sen krypa ner i min varma säng o bara mysa o kolla på Angus Thongs And Perfect Snogging! Lovely. C'ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0