mfjdjslö

Hatar rubriker! Så därför blev det bara mfjdjslö! :D Passar perfekt ju! Inte sant? aha..

Godmorgon på er! Ligger i sängen o snackar med några på fb o lyssnar på musik. Idag har jag ingenting planerat, eller jo. Kanske ska träffa mina nuttisar ikväll. Det beror på om dom hinner.. Vad ska ni göra idag då? Inte för att någon kommer svara ha-ha! Min statestik sjönk massa när jag va i Ibiza, men ändå ett stort TACK till Rebecca och Jossan! :D Men ni kommer tillbaka, det vet jag, right? Ska nog äta frukost, om jag är hungrig. Har smaskat i mig en massa godis o chips hahah, tjockis jag vet! Men min syster Romina fyller den 4:e Augusti så måste
åka och köpa någonting till henne.. Bara några dagar kvar sen blir den där mini'n 15 bast. Woho vad tiden
gårt fort alltså. Jaja, hon börjar bli stor flicka! Men nu ska jag sluta babbla för känner bara att jag skriver en massa onödiga grejer bara. Ska ta mitt ärsle ur sängen o göra frukost! HOLA!
14 år med dig nu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0