Dag 1 - Om mig!

Aa, vet inte hur jag ska börja, men aa, jag heter Chiara och jag är snart 14 år.
Jag gillar att umgås med mina amigos. Sena sommar kvällar, sitta vid datan, och sånt.
Jag går på Dancehall med några, ska snart börja i en riktig grupp, kanske!
Jag bor i Skogås ibland men för det mesta bor jag i Brandbergen! Jag vistas överallt! Brukar vara på grönan ofta!
Vet inte vad jag ska skriva, är inte bra på beskriva mig själv, men aa. Jag är blond o har blåa ögon?
Haha, men har färgat mitt hår för er som är korkade och inte fattar ;)



Men det var nog om mig själv, snart kommer DAG TVÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf bor du inte i skogås på hel tid?

2011-07-08 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0