commmments

"varför är dom på sjukhuset?"
sv; därför dom skulle kolla upp lite grejer.

"vf bor du inte i skogås på heltid?"
sv; för att jag hatar skogås, det händer alltid massa grejer.
alla leker allan ballan, jag står inte ut med sånt..



Godmorgon! Hur mår ni då? Själv fick man inte sova klart! Buhuuu! Men min hund väckte
mig, hahah! Vet inte vad jag ska göra idag, skulle kanske till grönan men det blev inte så
för vi blev ojämna o det bajsar jag snett på! Hatar när en av oss ska stå o klaga "nej jag vill inte åka själv",
"dissare" "men hallå du skulle ju åka med mig?" aa, o ni fattar, damn i hate it! Men ska inte sitta vid
datan mycket idag tror jag.. Kanske trallar ner till brandbergsbadet! Standard!
Men ska försöka sova nu igen, kramis!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du flyttat t Storvretsvägen??

2011-07-11 @ 07:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0