Chiara är utom räckhåll

Hello bitches! Eller? Haha Rebecca här! I några dagar framåt, vet inte exakt hur många dagar Chiara är bortrest, men under dessa dagar kommer ni få en hel del smaskiga inlägg från moí! ;) Ska liva upp min underbara kusins blogg med lite inspiration till er andra bloggare.
Jag skulle tippa på att Chiara just nu ligger och steker på en stekhet strand någonstans i det dom kallar.. IBIZA!? Ganska fuskigt om jag får säga det själv. Hoppas att hon och resten av mina kusiner tar med sig solen hem åtminståne!

Jag har dock en liten fråga till er.. Eftersom att jag inte känner er lika bra som jag känner mina egna läsare så undrar jag självklart vad ni vill läsa om i några dagar framåt? Jag är öppen för allt! Kom med tips ni som känner för det!

Cíao sålänge ;)




Kommentarer
Postat av: Ralle

Du missar något som inte är på Ibiza själv!



drar själv dit om 2 veckor ;)

2011-07-21 @ 21:47:31
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0