BRA START PÅ DAGEN!

Har typ 56 läsare o klockan är bara halv tolv, bara några 100 kvar..

Är vaken nu iallafall, fast det känns som jag sover på tangentbordet, så går det när man somnar den tiden som jag. Känns som jag sovit i en timme eller nått, är skit trött, haha är trött varje dag känns det som, hah. Men det känns som mitt huvud ska explodera för jag flög upp ur sängen för någon plingade på fucking dörren 10 på morgon! GREAT! naaaat. Men har beställt en ny navelpiercing, det står "bitch" på den, haha, so me! Nä skoja men jag tyckte den va fin, så vafan, jag gillar den, ni behöver inte gilla den. Det är jag som ska använda den förfan! OhGud, känns som jag skriver en bok nu så nu ska jag äta frukost o bajsa på bloggen i nån timme!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig då i inlägget genom att klicka på länken nedan:



http://maddisenj.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html



Gillar du inte sån här reklam ber jag om ursäkt.

2011-07-01 @ 14:41:22
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du lägga upp bild på din nuvarande piercing?? älskar din blogg och dig ;DDD

2011-07-01 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0