Är ni totalt rubbade allihopa?

Vad är det jag ser?! Hur har ni mage att sitta och kalla Chiara för det ni säger? Ser ni inte ironin i det hon skriver? Eller är ni alldeles för körda i huvudet allihopa? Det är en sak att sitta bakom datorn och kalla folk för hora kors och tvärs, men det är en helt annan sak att kunna stå för det och inte minst kunna backa upp det! För jag tror, nej jag vet.. Att INGEN har den minsta jävla anledning att sitta och kalla Chiara för hora!

Jag blir riktigt förbannad när jag ser detta. Och allra främst för att det gäller någon i min familjkrets. Och dels för att jag har varit där. Och jag VET hur pissigt man mår. Fine, att ha en blogg kommer elaka kommentarer på köpet och man ska "lära sig att hantera det". Man ska inte behöva lära sig att hantera att bli kallad hora! Och definitivt inte när det gäller något man har skämtat till lite om!?
Ni ska skämmas. En hög osäkra fega jävlar, är vad ni är. Att ni bara vågar..

Jag älskar min kusin & jag vet vad hon är och inte är. Och hon är allt förutom en hora!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0