Its me bitches.



Men sho sexig sådär alltså. Nej det tycker jag inte.... Ögonbrynspenna nästa? Check.  Nej men har pillat bort allt smink. Dragit händerna över hela ansikte. Mysigt! Mm jätte.

Sitter i köket i en skön mjukis dress o bara myser med en kopp Te o mackor med salami. Life's good? De tamam. Fråga inte om vad jag sitter o säger! Vet inte ens vad det betyder. Förlåt för världens sämsta bloggning på sistonde men tog en hemma dag imorgon bara för er SKULL! Jätte snäll va? Aa tack jag vet. Fjäsk hit o dit va? Nej sånt gillar vi inte. HAHA herregud. Ska dygna tror jag. Om jag orkar. Fast då kommer jag sova bort halva dagen imorgon vilket jag ändå brukar göra oavsett vad. Ska tvätta av mig mitt äckliga smink. Byta om, smörja in mig borsta tänderna osv. sen kolla på en film i sängen. Natti Natti. Skulle jag inte dygna? Hepp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0