Hooome!

Äntligen hemma!

Anledningen till varför jag inte bloggade igår va för att vid ungefär fem (?) ringer Linnea mig o säger att jag ska stress fixa mig, sen så fixar jag mig så kommer hon till mig sa att vi skulle till grönan, så jag ba aha okej. Helt ofixad o allt. Sen så träffade vi Amanda, Domi, Vanessa, Elaine, någon till Amanda, Maja och Gabriel. Vet inte om det va några fler? Men det va dom jag kom ihåg iaf. Men sen så åkte vi hem vid elva när dom stängde, så skulle jag sova hos Linnea men det blev ändringar så jag o Linnea sov hos Domi ist. Hahah, vi hade det iaf tuuungt! Sen så imorse åkte jag o Linnea hem. Måste städa här hemma sen ska jag fixa mig o dra ut med Linnea, sen mot kvällen så åker jag till Brandbergen. Lovely. Aja, ska börja städa. En bild från grönan ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0