Förlåt..

Förlåt för jag inte har bloggat. Men har ett liv utanför bloggen också.....

Kom nyss hem iaf. Igår va jag i Skogås o träffade Annie Jossan o Ida, sen drog vi till skogås o tugga.  Sen drog Annie, då gick ida jag o jossan och mötte upp alex, så drog vi hem till mig o sånt, sen så drog jossan med o ida.
Haha, förklarar min dag fett mobbat men ändå. Sen idag kom jossan till mig så gick vi ut vid 6 eller 7, va i centrum o då blev det såååklart slagsmål, det är skogås ni vet. Men aa, ska inte babbla på för ska snacka med Jossan i lur så kommer inte kunna blogga mer ikväll, men ändå. Haha, sämsta inlägget jag skrivit på länge men ftw. I dont care, if you do, fuk joo :) Puss

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Gud vad kula att höra, du är så välkommen :D Kram

2011-08-02 @ 00:55:12
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

bråk mellan vem och varför?

2011-08-02 @ 07:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0