Kim Kardashian & hennes fake rumpa!

Köpte "klick/NU" tidningen häromdan, då den här artikeln kom upp, herreGud. "Jag vill visa hela världen att mina rumpa är 100% äkta!" Okej. Man ser inga plantat men det finns alltid annat sätt att förstora sin rumpa, skrattar ni inte heller åt det här? För det gör jag!
Hon har ju tagit fett från sin kropp o sprutat in i sin rumpa, sånt syns inte på röngten. Du har fake eyebrowns, fake nose, fake lips, fake boobbs, fake hair, fake nails and a fake ass.
Girl, are you shure you wasnt made in China?

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAN MAN HA FAKE EYEBROWS? OM FAKE EYEBROWA ÄR NOPPAT SÅ HAR NÄSTAN ALLA DET

2011-07-18 @ 19:59:03
Postat av: Maria

Låter faktiskt som om du är avundsjuk.. Men vad vet jag :)

2011-07-18 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0